Forbrugerombudsmanden indskærper reglerne over for Falck efter udsagn om psykologhjælp, der fremhævede angst og depression som dækket, mens vilkårene udelukkede dem. Afgørelsen bygger på markedsføringslov § 5 og § 8. Virksomheder bør sikre fuld konsistens mellem budskaber, undtagelser og dækning.
Falcks markedsføring indskærpes for vildledning
Forbrugerombudsmanden indskærper nu reglerne over for Falck, fordi markedsføringen gav indtryk af hurtig og billig psykologhjælp også ved angst og depression, selvom vilkårene udelukkede netop disse tilstande. Dette ændrer fundamentalt kravene til konsistens mellem forsiden og vilkårene, når sundhedsabonnementer sælges online.
Få adgang til hele artiklen.
- Helt gratis. Få adgang til hele artiklen. Helt gratis.
- Helt gratis. Få adgang til hele artiklen. Helt gratis.
Med en gratis bruger kan du læse alle artikler, gemme dine favoritter og meget mere.
Ledige stillinger