Sø- og Handelsretten afviste forbud mod 11 besparelsesudsagn i en Dankort-kampagne som tilstrækkeligt dokumenterede og ikke vildledende, men nedlagde forbud mod to udsagn. Afgørelsen (dissens) tydeliggør beviskrav, dokumentation og målgruppens betydning i markedsføringsretlige forbudssager.
                                                    
                                            Sø- og Handelsretten gav kun delvist medhold i en forbudssag om en Dankort-kampagne. Retten afviste forbud mod 11 besparelsesudsagn, der blev anset for tilstrækkeligt dokumenterede, ikke vildledende og forenelige med god markedsføringsskik. To andre udsagn blev derimod forbudt. Afgørelsen blev afsagt med dissens.
        
            Få adgang til hele artiklen.
- Helt gratis. Få adgang til hele artiklen. Helt gratis.
    - Helt gratis. Få adgang til hele artiklen. Helt gratis.
        Med en gratis bruger kan du læse alle artikler, gemme dine favoritter og meget mere.
    
    
Ledige stillinger